Estadísticas

divendres, 5 de juliol del 2019

DIVENDRES 5 DE JULIOL

DIVENDRES 5 DE JULIOL, SEGON DIA D'EXCURSIÓ I TORNADA A LA CASA!

Bona nit famílies!
Recordeu que ahir el grup de PETITS vam rebre una carta que ens demanava de cuidar l’entorn? Doncs això no és tot! Avui ens hem llevat ben d'hora i hem fet la motxilla per a poder reprendre el camí cap a Bastanist.

Mentre tornàvem cap a a la casa, ens hem hagut d’inventar una cançó per a representar-la al foc de camp a la nit.

Els petits hem sigut els primers d’arribar a la casa de colònies abans de dinar. Després d’una bonda dutxa (que ja tocava), desfer les motxilles i una estona de temps lliure hem fet dues activitats de tarda per conscienciar-nos de la norma de les 3 R: reduir, reciclar i reutilitzar. Amb la brossa que vam anar recollint durant l’excursió d’anada, hem construït una obra d’art! A més, també hem après el contenidor on hem de llençar tots els residus i hem reflexionat sobre la contaminació.

Quan han arribat els mitjans i els grans els hem rebut amb els braços oberts; com es nota que la casa de colònies està mig buida quan no hi som tots els acampats i
acampades!
Durant el foc de camp tots els grups hem explicat què hem fet durant les excursions i ha sigut el nostre torn de cantar la nostra cançó!
Ha sigut un dia molt llarg i intens famílies! Marxem a dormir que demà serà un dia molt mogut!
Que descanseu!

El grup de MITJANS, al matí també ens hem aixecat bén d'hora per fer camí altre cop cap a Bastanist.

Hem arribat a la casa i per fi hem pogut anar al riu i dutxar-nos després d’una llarga caminada i d’un bon dinar. Que bé hem quedat! A la tarda, hem recollit propostes ecològiques per una comunitat de veïns i ho hem decidit en format assemblea. Ha estat un aprenentatge per tots! Tenim molt bones idees!

Ens hem retrobat amb la resta dels acampats i ens ho hem passat molt bé. Així que cap a descansar, demà més i  millor!

Shhhhhht! Bona nit.

El grup de GRANS, de bon matí i amb llaganyes als ulls, hem fet via cap al Cim del Puig Pedrós, les vistes han estat impressionants, hem gaudit molt del paisatge.

Un cop fet el cim, hem tornat al refugi on hem dinat i hem revisat com havia anat l’excursió. A la nit ens hem relaxat tots junts per fer colleta u explicar-nos les aventures viscudes amb la resta de la colònia.

I ara…. ens toca descansar, que encara ens queda molt per fer i per viure!

Bona niiiiiiit!

***Informem que el telèfon fix de la casa està averiat, tant aviat com es pugui s'arreglarà. No us preocupeu, estem tots re-bé!!! Una abraçada famílies!!