Estadísticas

dimecres, 10 de juliol del 2019

Dimecres 10 de juliol: última excursió!

Bona nit famílies!

Els petits hem anat a Estana. Ja us vam explicar que per qüestions meteorològiques vam intercanviar les excursions d'una setmana a l'altra.
Dormirem en tendes de campanya... estem emocionats amb l'aventura!

Els mitjans ens hem aixecat amb lleganyes als ulls I ens hem tornat una mica hippies…Hem fet el cim del Cadí!. Així doncs després d’un petit esmorzar hem carregat les motxilles i hem anat fent via!
Després d’arribar al refugi Prats d’Aguiló hem pujat  amb totes les nostres forces fins arribar al Pas dels Gosolans i cap al cim!
Al tornar, hem mirat el cim amb bons ulls i ens hem quedat molt satisfets per tot el que hem aconseguit! Avui fem nit a la sala de jocs gran de Bastanist. A veure com anirà aquesta nit a la casa, però en un lloc on mai hi dormim!
Finalment, els grans hem travessat el Cadí i hem anat fins a Gòsol. Quan hi hem arribat, hem descansat una estoneta i, tot seguit, hem fet molts jocs. Ens ho hem passat d'allò més bé!

Després de sopar, els monitors ens han llegit una petita història per pensar i reflexionar. Ara, ens toca agafar forces per fer demà el cim de la Gallina Pelada. Haurem de matinar, però tenim moltes ganes de gaudir de les vistes del Pedraforca i de la Serra del Cadí des del cim!

1. Hola, seria d'agrair foto de grup dels mitjans al cim del Cadí o fent el pas del Gasolans! No n'hi ha cap dels mitjans. Gràcies!

2. Bona nit! Ho vam explicar a les xarxes socials, però no vam pensar a posar-ho també al blog. Disculpes! Ahir per problemes logístics no vam poder tenir fotografies del grup de mitjans. Ara mateix actualitzarem el blog amb el post d'avui on hi trobareu fotografies del grup de mitjans d'ahir i també de dijous. A la casa de colònies no hi ha cobertura, no sempre és fàcil poder posar fotografies, fem el que podem!

3. Totalment comprensible! Res a dir! Moltes gràcies per la gran tasca que feu!.

4. Gràcies a totes les famílies que confieu en nosaltres!