Estadísticas

dimecres, 11 de juliol del 2018

DIMECRES 11 DE JULIOL: NIVELL 8: EXPEDITION TEAM II

PETITS

Bona nit famílies! Després de matinar molt i caminar una bona estoneta, hem fet cap a Músser! És un poble que està una miqueta més lluny que Bastanist.

El nivell d’avui consistia en la superació, l’esforç i el respecte a la natura. Ens ha tornat a acompanyar el Capelito, aquell personatge que a l’excursió de Bar ens va perdre material de les tendes de campanya, el recordeu? Bé, doncs avui semblava que tot anava bé quan li ha picat una planta verinosa al Capelito! A més a més, els seus efectes es contagien si et toquen i hi havien monitores que només podien parlar amb la lletra “i”, d’altres que només podien utilitzar un braç i d’altres que tenien barrejats l’oïda i l’olfacte! Quin cacau!
Després d’arribar a Músser i fer un bon dinar, hem ajudat als monitors i també a alguns acampats a curar-se de la planta verinosa. No ha estat fàcil! Hem hagut de córrer i suar molt, però amb l’esforç de tots nosaltres i la força del companyerisme els hem curat a tots!
Ara tot just acabem de sopar i de mentres ens expliquen un conte de bona nit, ens cauen els ulls de soneta...
A més a més hem fet una nova amiga!!

Bona nit famílies!

MITJANS

Hola famílies! Avui és l'últim dia per la gran prova i poder ser uns exploradors, quins nervis a demà!

Avui al matí ens hem despertat ben d’hora, però ben d’hora ben d’hora! Ens hem dirigit cap a Aransa.

Un cop hi hem arribat hem parat a repostar aigua i ens hem dirigit al refugi on dormirem. Un cop arribats allà, hem dinat i no veieu lo bons que són els entrepans cada cop que sortim d’excursió!

A la tarda després de dinar i de tenir temps lliure hem fet uns jocs molt divertits, després dels jocs hem berenat i hem continuat fins a l’hora de sopar, un cop sopats hem rentat els plats per demà i hem explicat uns contes per relaxar-nos! Un cop acabat hem anat a dormir i a agafar forces per la gran prova de demà, que és ni més ni menys que el Cim dels Estanyols!

Bona nit!!

GRANS

Bona nit famílies! Avui hem tornat de la nostra segona sortida, en aquest cas, del cim Penyes Altes!!!

Ahir ens vam despertar ben d’hora per emprendre camí fins al refugi on hem passat la nit. Com que vam arribar plens d’energia, encara vam tenir temps de jugar, cantar i ballar fins que es va pondre el sol. Després de sopar ja ens vam relaxar i vam anar a dormir d’hora per poder carregar les piles.

Avui al matí hem fet el cim sense cap complicació.  Un cop fet el cim, hem tornat a la casa on ens hem dutxat i hem revisat l’aventura viscuda. A la nit, tots asseguts al foc de camp, ens ho hem passat molt bé jugant i escoltant com havia anat el dia de la resta de la colònia. Han estat dos dies intensos però han valgut la pena.

Ara cap a dormir i a carregar les piles per acabar les aventures que ens queden.